Pagini

15 mai 2011

A te minuna sau a nu te minuna... :)

    Azi s-a ales președintele PDL. Extraordinar!.... :) Parcă am fi cu 20 de ani în urmă, dar în varianta în care vorbim liber, însă fără folos, căci nu are nici un efect asupra ălora cărora li se adresează cuvintele.
   Toate emisiunile de ştiri comentează - şi pe faţă şi pe dos - evenimentul, de parcă nu mai e nimic altceva interesant în ţara asta. De aici, o viziune - ce-i drept personală - de alăturare cu defunctul partid comunist.
   Acu doar mă întreb, când s-au ales la alte partide şefii, tot aşa aprins au discutat despre impactul alegerii făcute? Nu de alta, dar devin aşa, şi mai importanţi decât sunt.
   Apoi mai este fastul cu care s-a desfăşurat evenimentul în momentele de criză existente... he, he, he... ce criză tată!... poate pentru orcine, mai puţin pentru ăia de se cred stăpâni. Sunt mai dihai decât amintiţii comunişti.

    Cu doi ani în urmă prin zona de-mi plimb căţelul, întâlnii un newyorkez ce-şi plimba al său căţel. La un moment dat intrai în vorbă cu el. Ce-mi zise mă luă cu fiori... cică se face ce se face ca să se reinstaureze comunismul aici. Ce am zis eu!? ... Individului, nimic, dar în sinea mea am zis că i dus cu pluta.
   Pe măsură ce trece timpul şi diverse evenimente se succedă constat că s-ar putea să-mi revizuiesc opinia de atunci referitor la individul cu pricina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu